ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

تعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

 برخی این روحانیون مورد وثوق مردم اهل سنت تراکمه استان گلستان اظهار داشتند: ‌برنامه‌های قالیباف و گفتمان جهادی وی را می‌پسندد و اعتقاد دارند وی می‌تواند تحول مثبتی در روند اجرایی کشور ایفا کند.

در دیدار عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با مدیران حوزه علمیه اهل سنت در شرق گلستان این علما از انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح تاکید کردند.

این علما و روسای حوزه علمیه اهل سنت از شهرهای فراغی، مراوه‌تپه و گلیداغ در شرق گلستان بوده‌اند.

قالیباف بر جایگاه فعلی قومیت‌ها در کشور واقف بوده و از مشکلات آنان خبر دارند

مدیر حوزه علمیه عرفانی قوشه‌سو  در دیدار با عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت:‌ نگاه این نامزد اصولگرا به اقوام نشان می‌دهد که وی بر جایگاه فعلی قومیت‌ها در کشور واقف بوده و از مشکلات آنان خبر دارند.

حاج آخوند سیدالسادات خداقلی پایه‌گذار اظهار داشت:‌ برنامه‌های این نامزد مردمی و کارکرد مثبت وی در شهرداری تهران موید توانمندی و کاربلدی این مدیر جهادی است.

وی ادامه داد:‌ مردم ترکمن همیشه در حفظ و جانبداری از وطن و دین مبین اسلام کوشیده‌اند و خون‌های بسیاری از شهدای این منطقه تقدیم اسلام و  ایران عزیز شده است.

 

قالیباف بهترین گزینه برای واسپاری این مسئولیت بزرگ است

پایه‌گذار تصریح کرد: این مملکت و این نظام نیاز به مردانی دارد که در عرصه اجرایی بتوانند حافظ منافع نظام و رهبری باشند و قالیباف بهترین گزینه برای واسپاری این مسئولیت بزرگ است.

در ادامه این جلسه این عالم اهل سنت برای موفقیت دکتر قالیباف در انتخابات پیش رو دعا و ابراز امیدواری کرد وی بتواند منتخب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد.     

قوم ترکمن نقش تاریخی در جانبداری از دین و حراست از کشور ایفا کرده است

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان نیز با تاکید بر برنامه‌های قالیباف برای قومیت‌ها تصریح کرد: قوم ترکمن نقش تاریخی در جانبداری از دین و حراست از کشور ایفا کرده است.

سید حسن حسینی ادامه داد: نادیده گرفتن نقش روحانیت عین بی‌عدالتی است و همیشه امام (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند با تکیه بر وحدت باید عدالت اسلامی را در رسیدگی به قومیت‌ها رعایت کرد.

وی ادامه داد: دیدگاه قالیباف به احقاق حقوق قومیت‌ها و مدیریت محلی آنان پایدار است.

سپس عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان به همراه هیئت همراه در محضر یکی از اساتید حوزه علمیه شهر فراغی‌محله، در منزل یکی از علمای اهل سنت به نام حاج کریم آخوند صفری حضور یافت.

برنامه‌های قالیباف در احقاق حق ملت هیچ کوتاهی نخواهد کرد

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت با تاکید بر حمایت این منطقه از دکتر قالیباف خاطرنشان کرد: برنامه‌های قالیباف و مناظره‌های وی نشان داد و این نامزد انتخاباتی در احقاق حق ملت هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

حاج امین آخوند صفری تصریح کرد: امیدوار بودیم  دکتر قالیباف در این منطقه حضور یابد اما شما به ایشان بگویید که در حمایت از ایشان تلاش خواهیم کرد.

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان نیز با تشکر از حمایت علما و مردم بزرگوار اهل سنت ابراز امیدواری کرد با انتخاب قالیباف به عنوان رئیس جمهوری وی بتواند با حضور در منطقه در محضر علمای منطقه حضور یابد.

حسینی ادامه داد: جایگاه علما همیشه بلند مرتبه است و باید در کنار آنان با انتخاب نامزد اصلح جهادی حماسه بزرگ سیاسی را رقم بزنیم.

همچنین دوست محمد آخوند میر‌حسن‌زاده مدیر حوزه علمیه عرفانی گلیداغ حمایت علنی خود را از دکتر قالیباف اعلام کرد.

پیش از این حاج آخوند نظری از دیگر علمای بزرگ اهل سنت از این نامزد انتخاباتی حمایت خود را اعلام کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.